.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدر شهیدان ولایتی آسمانی شد
پدر شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی در شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست.
پدر شهیدان ولایتی آسمانی شد

به گزارش شمال نیوز، حاج حسینعلی ولایتی پدر صبور شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی پنجشنبه ۱۸ آبان ماه پس از سال‌ها صبر و بردباری در سن ۹۱ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

 

پیکر پاک این پدر شهید ساعت ۱۵:۳۰ امروز از چهار راه پایین محله شهید آباد به سمت مزار امام زاده حسن (ع) تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

 

شهید علی ولایتی ۲۸ آذر سال ۱۳۳۸ در بهشهر متولد و در یکم آبان سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ مریوان در اثر اصابت ترکش و شهید، ولی الله ولایتی ۱۹ شهریور سال ۱۳۴۲ متولد و در هشتم اسفند سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

فرازی از وصیت نامه شهید علی ولایتی:‌ای ملت دلاور و مسلمان بدانید که تنها راهی که می‌تواند برای شما افتخار جاویدان بجای گذارد اطاعت مطلق شما از ولایت فقیه است شما‌ای برادران بسیج سفارشم به شما این است که شما باید گردانندگان یک کشور باشید و لازمه اش آن است که شبانه روز کسب علم و معرفت کنید تا بتوانید پیام ما را به جهانیان

برسانید.

 

فرازی از وصیت نامه شهید، ولی الله ولایتی:از دیگران عیب‌جویی مکنید و خود را برتر و بالاتر از دیگران مدانید و از خدا بترسید و از مرگ غافل نباشید، زیرا که  از حضرت علی علیه‌السلام پرسیدند نزدیک‌تر چیست و نزدیک‌ترین چیست.

فرمود نزدیکتر قیامت و نزدیکترین مرگ است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.